Zamestnanci SPU sa školia v oblasti interkultúrnej komunikácie

napísal

Obidve školenia viedol lektor Denis Bulejka, ktorý má v oblasti komunikácie a ľudských zdrojov bohaté skúsenosti. Prvé stretnutie s názvom „Efektívna a interkultúrna komunikácia v akademickom prostredí“ malo za cieľ priblížiť administratívnym pracovníčkam a študijným referentkám dôležitosť efektívnej komunikácie a počúvania. Interaktívnym spôsobom sa zamestnankyne zapájali do riešenia rôznych tém v komunikácii, ako napríklad prekážky v komunikácii, chyby v komunikácii, overovanie/potvrdenie získaných informácií či správne nastavenie vzájomného porozumenia sa.

Druhé stretnutie s témou „Vedenie tímu a interkultúrna komunikácia v akademickom prostredí“ prinieslo vedúcim pracovníkom hlbší pohľad na samotného spolupracovníka – asistenta. Lektor D. Bulejka zameral pozornosť najmä na problematiku zručností, motiváciu a očakávania z pohľadu vedúceho. Spolu s participujúcimi zamestnancami diskutovali aj o tom, akým spôsobom si vybrať asistenta, ako ho zapracovať a ďalej pracovať na jeho/jej autonómii. Jedným z kľúčových bodov bolo aj delegovanie kompetencií na člena pracovného tímu, správne formulovanie spätnej väzby a jasné predstavenie akčného plánu.

Séria školení bude na SPU pokračovať 26. apríla dvoma ďalšími workshopmi. Zamerané budú na interkultúrnu komunikáciu a tiež na vedenie tímu.

Ísť späť