Helpdesk

Helpdesk je elektronický systém zadávania požiadaviek a pripomienok na pracoviská CIKT. Link priamo do helpdesku v UIS je:

HELPDESK

1. Pre používanie helpdesku je potrebné sa prihlásiť s použitím prihlasovacieho mena a hesla do univerzitného informačného systému UIS.

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/02a.jpg

 

2. V prehľade kanálov a požiadaviek si vyberiete kanál, ktorý zahŕňa váš problém a kliknete na ikonku v stĺpci "Zadať požiadavku"

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/03a.jpg

 

3. Vypíšete názov, ktorý jednoznačne pomenuje požiadavku a v popise podrobne rozpíšte o aký problém sa jedná. Ďalej vyberiete prioritu

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/04a.jpg

 

a kategóriu

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/05a.jpg

 

4. Kliknete na tlačítko "Zadať požiadavku"

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/06a.jpg

 

a na obrazovke by sa vám malo ukázať, že vaša požiadavka bola úspešne uložená

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/07a.jpg

 

5. Po vyriešení problému prideleným pracovníkom vám príde oznamovací mail

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/08a.jpg

 

kde kliknutím na druhý odkaz sa dostanete na stránku s vašou požiadavkou zadanou v helpdesku. Tam v stĺpci "Operácie" kliknete na ikonku so zelenou fajočkou

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/09a.jpg

 

čo vás presmeruje na stránku, kde môžete riešenie buď odsúhlasiť alebo v prípade, že s ním nie ste spokojní, vrátiť späť na dopracovanie

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/10a.jpg

 

6. Po odsúhlasení ste znovu presmerovaní na stránku, kde je prehľad vašich požiadaviek.

 

tl_files/download/Pictures/CIKT/helpdesk/11a.jpg

 

Link na oficiálny návod k helpdesku vo formáte PDF a českom jazyku: Helpdesk návod

 

 

Kolektív CIKT SPU v NR Vám praje príjemné používanie elektronickej verzie podpory užívateľov.

 

Autor: Ing. Marek URBAN