Marketing značky Château Topoľčianky na prahu tretieho tisícročia  - výberová online prednáška

Téma: Marketing značky Château Topoľčianky na prahu tretieho tisícročia  - výberová online prednáška priblíži históriu a súčasnosť najväčšieho vinárstva na Slovensku. Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o. patria k popredným producentom vín v Nitrianskej vinohradníckej oblasti s dlhodobými skúsenosťami a tradíciou. Spoločnosť založená v roku 1993 nadväzuje na úspešnú tradíciu a svoje výrobky predáva pod ochrannou známkou Château Topoľčianky. Študenti sa oboznámia s praktickou aplikáciou marketingu vo vinárstve, ako aj nástrojmi komunikačného mixu – reklamou, osobným predajom, public relations a ďalšími nástrojmi používanými v súčasnom modernom vinárskom svete. Prednáška je určená študentom denného a externého štúdia, zvlášť študentom absolvujúcim predmet marketing, marketing služieb, vidiecky cestovný ruch.
Prednášajúci: Bc. Stela Waldnerová, obchodné oddelenie – degustácie & eventy, Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o
Dátum a čas: 13. 4. 2021 a 14. 4. 2021, 7.00 - 9.00 h
Online prenos: MS Teams (13. 4.) MS Teams (14. 4.)
Prednáška je relevantná k študijnému odboru ekonómia a manažment.

Ísť späť