Nástroje marketingovej komunikácie vinárstva Château Topoľčianky (2. časť) - výberová prednáška

Téma: Nástroje marketingovej komunikácie vinárstva Château Topoľčianky - 2. časť. Cieľom výberovej prednášky je zdieľanie dlhodobých praktických skúseností z oblasti využívania nástrojov marketingovej komunikácie v domácom a zahraničnom prostredí v najväčšom vinárstve na Slovensku. Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o., patria k popredným producentom kvalitných vín v Nitrianskej vinohradníckej oblasti s dlhodobými skúsenosťami a tradíciou. Spoločnosť založená v roku 1993 nadväzuje na úspešnú tradíciu a svoje výrobky predáva pod ochrannou známkou „Château Topoľčianky“. Študenti sa oboznámia s praktickou aplikáciou nástrojov komunikačného mixu v súčasnom modernom vinárskom svete. Odborné garantky prednášky: prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD., Ústav marketingu, obchodu a sociálnych štúdií FEM, SPU v Nitre doc. Ing. Janka Beresecká, PhD., Ústav regionalistiky a rozvoja vidieka, FEŠRR, SPU v Nitre
Prednášajúci: Bc. Stela Waldnerová, Obchodné oddelenie – degustácie & eventy, Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o.
Dátum a čas: 21. 10. 2021 7.30 - 9.00 h
Prenos: MS Teams
Prednáška je relevantná k študijnému odboru ekonómia a manažment.

Ísť späť