Reklama a marketing vinárstva Château Topoľčianky - výberová prednáška

Téma: Reklama a marketing vinárstva Château Topoľčianky. Cieľom výberovej prednášky je zdieľanie dlhodobých praktických skúseností z oblasti marketingu a reklamy získaných v domácom a zahraničnom prostredí  v   najväčšom vinárstve na Slovensku. Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o. patria k popredným producentom vín v Nitrianskej vinohradníckej oblasti s dlhodobými skúsenosťami a tradíciou. Spoločnosť založená v roku 1993 nadväzuje na úspešnú tradíciu a svoje výrobky predáva pod ochrannou známkou „Château Topoľčianky“. Študenti sa oboznámia s  praktickou aplikáciou  marketingu vo vinárstve, ako aj nástrojmi komunikačného mixu s akcentom na reklamu používanými v súčasnom  modernom vinárskom svete. Odborné garantky: prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD., Ústav marketingu, obchodu a sociálnych štúdií FEM, SPU v Nitre, doc. Ing. Janka Beresecká, PhD., Ústav  regionalistiky a rozvoja vidieka, FEŠRR, SPU v Nitre
Prednášajúci: Stela Waldnerová, Vinárske závody Topoľčianky, s.r.o.
Dátum a čas: 14. 10. 2021, 7.30 - 9.00 h
Prednáška je relevantná k študijnému odboru ekonómia a manažment

Ísť späť