Význam aroma marketingu v praxi
Pozývame vás 7. júla 2021 do Laboratória spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre na podujatie – Spoločné prepájanie smart technológií – aromachológie – spotrebiteľských štúdií. Podujatie sa realizuje v rámci projektu Erasmus+ KA2 SP "Implementácia spotrebiteľskej neurovedy a smart výskumných riešení v aromachológii (NEUROSMARTOLOGY)", č. 2018-1-SK01-KA203-046324 a bude zamerané na predstavenie projektu a oboznámenie účastníkov s čoraz populárnejším aroma marketingom a možnosťami jeho využitia v praxi. Na podujatí budú taktiež prezentované výsledky, výskum a výstupy daného projektu. Účastníci si budú môcť prezrieť výstavu smart technológií a vyvinutej smart aromatizačnej jednotky, ukážky praktických experimentov z oblasti aromachológie, ako aj prezentáciu výstupov referenčnej databázy. Význam aroma marketingu v praxi Spoločné prepájanie smart technológií– aromachológie – spotrebiteľských štúdií (1.9 MiB)