Zákazník na trhu je kráľ! - workshop
Téma: Zákazník na trhu je kráľ! Je jedno aký dokonalý máš produkt, ak ho nevieš predať zákazníkovi, nemáš nič! Dozvieš sa, prečo má zákazník naozaj vždy pravdu a čo je v kontakte s ním v dnešnej dobe rozhodujúce. Karin Kniez vysvetlí, čo znamená orientácia na zákazníka, aký význam má proaktívny prístup v predaji, prečo sa netreba báť odmietnutia alebo ako zvládnuť rozhodovaciu paralýzu. Získaš informácie, ako môžeš kedykoľvek zdvojnásobiť svoj príjem vďaka zákazníkom alebo prečo je 5-krát drahšie získať nového zákazníka než udržať toho existujúceho. Porozpráva aj o svojich skúsenostiach z koučovania predajných tímov a prezradí, ktoré firmy a značky majú dnes šancu uspieť na trhu plnom konkurencie. Link na prihlasovanie sa na udalosť: https://forms.gle/qkEUSeGr6Vmymy8c9
Prednášajúci: Mgr. Karin Kniez, trénerka, poradkyňa a koučka pre nadnárodné značky už viac ako 20 rokov. Bola pri tvorbe predajných procesov koncernu Volkswagen a ich implementácii v podmienkach SR. Medzi jej klientov patria aj značky ako Mercedes-Benz, Audi, Seat alebo McDonalds. Je špecialistkou na aktívny predaj a dlhodobo zvyšuje predaje svojich klientov. Známa je tým, že potenciál v predaji vidí aj tam, kde sa ho väčšina neodváži ani hľadať.
Dátum a čas: 3. 10. 2022, 17.00 - 18.00 h
Miesto: SuPerUni CoWork centrum SPU, ŠD Mladosť, suterén, spucowork@uniag.sk http://cowork.uniag.sk/